אחריות

מדיניות אחריות המוצר

1. אחריות על מוצרים
המותג מעניק אחריות על מוצרי הביגוד במקרים של פגמים הנובעים מייצור פגום בלבד. האחריות אינה מכסה בלאי טבעי, נזק משימוש שאינו בהתאם להוראות השימוש והכביסה, או נזק שנגרם עקב טיפול לא תקין במוצר. החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שייגרם כתוצאה משימוש במוצר שנרכש באתר. האחריות על השימוש במוצר היא על הלקוח בלבד.

2. אי התאמות במראה המוצר
התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד. ייתכנו שינויים קלים בצבעים או בהופעת המוצר בפועל בהשוואה לתמונות המוצגות באתר, וזאת בשל תאורה, מסכים שונים או שינויים קלים בייצור. המידע המופיע באתר, לרבות בתיאורים ובתמונות, אינו מהווה ייעוץ מקצועי או חוות דעת מחייבת.

3. תיקון טעויות בתיאור המוצר או במחיר
במקרה של טעות חריגה וברורה על פניה בתיאור המוצר ו/או מחירו באתר, החברה לא תהיה מחויבת למכירה בתנאים אלו. במקרה כזה, תינתן ללקוח האפשרות לבטל את העסקה ולקבל החזר מלא עבור הרכישה.

4. הפעלת אחריות
במידה והמוצר שהתקבל עומד באחד מהתנאים הבאים, ניתן יהיה להפעיל את האחריות:

  • המוצר הגיע עם פגם ברור בהדפס, באופן שפוגע משמעותית במראהו.
  • המוצר נשטף בהתאם להוראות הכביסה תוך פחות משבוע מהקבלה, וההדפס ירד בצורה משמעותית.
  • המוצר התקבל קרוע או פגום בחלקו.

במקרים אלו ניתן:

  • לבקש החזר כספי ולשלוח את המוצר בחזרה באמצעות משלוח בעלות של 36.5 ש"ח.
  • לבקש מוצר חלופי דרך שירות הלקוחות בוואטסאפ במספר 055-442-0302. במקרה זה, שליח יאסוף את המוצר הפגום ויספק מוצר חדש בתוך 5 ימי עסקים, בעלות משלוח שתשולם על ידי הלקוח.

5. הגבלת אחריות
החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שייגרם כתוצאה משימוש במוצר שנרכש באתר. המידע המופיע באתר, לרבות בפורומים, אינו מהווה ייעוץ מקצועי או חוות דעת מחייבת, והשימוש בו הוא באחריות המשתמש בלבד. כלומר, האחריות על השימוש במידע שיימצא באתר היא על המשתמש בלבד.

6. יצירת קשר
לשאלות נוספות ולבירורים ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו דרך הוואטסאפ במספר 055-442-0302.